2012. szeptember 1., szombat

~arcápolás.tisztítás'


1. :

 Amik kellenek:
-tonik
-szappan
-arclemosó
1. LÉPÉS: Mossuk meg az arcunkat langyos vízzel, így kitágulnak a pórusaink, így sokkal hatásosabb lesz a tisztítás.

2.LÉPÉS: Egy vattára öntsünk egy kis tonikot, és az egész arcunkat mossuk le vele.
Ezzel az első lépéssel a miteszereknek már nyoma sem lesz.

3.LÉPÉS: Nedvesítsük meg az arcunkat, és a szappant. Dörzsöljük meg a szappant, és a kezünkön kapott
 habbal kenjük be az arcunkat. Várjunk körülbelül 2 percet, és mossuk le. Töröljük meg az arcunkat.

4.LÉPÉS: Nagyon kicsit nedvesítsük meg a az arcunkat, és egy borsónyi mennyiséget tegyünk 
fel az arclemosóból, majd várjunk 5 percet, és mossuk le.


BEFEJEZÉS: Szárítsuk meg a bőrünket egytörölközővel, és már készen is vagyunk.
EREDMÉNY: Puha, sima, selymes tapintású bőr.
JÓ TANÁCS: Ha egy hétig minden este használod ezt a módszert, akkor a hét végére garantáltan olyan bőröd lesz, hogy sem alapozó, sem korrektor nem fog kelleni.
(forrás:make up&hair)


2.:
Ezt egy kicsit átalakítottam ,nekem így jobb :

1.lépés:Langyos vízzel mossátok le az arcotokat.
2.:Arclemosóval/sminkelmosóval tisztítsátok le  a sminket ,szennyeződéseket.
3.:Bőrradírral távolítsátok el az elhalt bőrt (én főleg a miteszereket szoktam az orromnál,de radírozni hetente egyszer kell)
4.lépés:Nedves bőrre felkenjük a szappan habját és 1percig rajta hagyjuk ,majd lemossuk.
5.:Most már csak tonikkal szoktam beklenni és kész is :)
amiket használtam : valami no name szappan,avonos pórustisztítő,hűsítő tonik 0,5%szalicilsavval,avonos (solutions termékcsaládból)frissítő arctisztító zselé(nem  tudom ,hogy lehet-e kapni még)avonos 3az 1-ben arctisztító,radír és maszk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése