2012. augusztus 31., péntek

DIY testradír házilag :D

Ami kell hozzá:kristálycukor
(lehetőleg extra szűz)oliva olaj

Annyi az egész ,hogy ezt a kettő hozzávalót összekeverjük.Azért nem írtam pontos mennyiséget,mert aki akarja sűrűt csinál ,aki akarja meg folyékonyat ,vagy a kettő köztit :)
+ami még nagyon jó bele :kávépor és méz (ezektől finom illatuk lesz és a méz táplálja is  a bőrt )
használata:zuhanyozás/fürdés után a nedves bőrön alkalmazzátok .Ahogy dörzsölitek a bőrötökön ez elhalt rétegek "leradírozódnak",utána mossátok le és használjatok testápolót.


Én egy más fajta bőrradírt találtam ki(az előző netről van ).Úgy csináltam,hogy tusfürdőbe raktam régi megmaradt bőrradírokat +sót és cukrot (azért két félét ,hogy különböző nagyságúak legyenek a szemek)és összekeveretem .Szerintem ez is nagyon jó lett ,csak ajánlani tudom =](Y)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése