2012. szeptember 9., vasárnap

körömnyomda!=]

Végre tudtam olyat készíteni az essence körömnyomdámmal ami tűrhető !
Itt is van ! (Nagyon sajnálom a képminőséget,és hogy csak telefonnal tudtam fotózni,a fényképezőt most javítják :S )

Az elkészítés nagyon egyszerű.
Ami kell hozzá:
-körömlakk (én  az avontól a nailwear pro+ decadence árnyalatát használtam )
-fedőlakk(az enyém essence studio nails anti split nail sealer)
-körömnyomda készlet(essence)

Így kell csinálni:
Fel kell vinni a kiválasztott sablonra egy kis körömlakkot (színes legyen !jó ha sűrű),majd a lehúzóval le kell húzni (nekem csak azzal az oldalával megy ahol nagyobb lyukak vannak a műanyagba ),majd a gumis nyomdát rá kell nyomni ,után gördülő mozdulattal rá kell nyomni a körömre ,majd fedő lakkozni . (jobb ha alatta is van fedőlakk vagy másik lakk ,úgy könnyeben rátapad)

Avon nailwear pro+ decadence

Avon + Essence studio nails anti split nail sealer

körömnyomda sablon (egy nap alatt ilyen karcos lett a lehúzótól :S )
Körömnyomda,sablon,lehúzó ( a lehúzót egyszerűen nem bírtam normálisan letisztítani, úgy belement a körömlakk azokba a kis lyukakba ,még fültisztítópálcikával se ment :S sorry)

Elnézést a képminőségért,próbáltam jobbat !
Ha jobb minőségbe szeretnétek látni ,tekerjetek le az előző bejegyzéshez! :)

1 megjegyzés: