2012. szeptember 8., szombat

Körömlakkok-teszt

Ma 4 körömlakkot tesztelek és egy körömnyomdát :)
A lakkok : Avon nailwear pro+(decadence),essence studio nails töredezés elleni védőlakk, rose nails lakkok(900,127)

Körömnyomda:essence

Akkor kezdjük :D !
Avonos lakk:Nagyon szép színe van,de kell a 2 réteg,könnyen fel lehet vinni .Nem igazán tartós,nekem miután felkentem utána egy órával mer jött is fel (igaz nem használtam fedőlakkot,lehet úgy jobb lenne :)  ) nálam 8/10 pont =]

Essence lakk:Jó,gyorsan szárad,bár nálam buborékok lettek benne(lehet csak én vagyok béna :S ) Elég erős és tartós,töredezésre is jó .Szerintem túl sűrű.9/pont.

Rosan nail lakkok:Szép a színük,de kell a 2-3 réteg.Először nekem túl híg volt ,de már eléggé besűrűsödött ,de nem baj felhígítottam őket :) Tartósságát nem igazán tudom ,mivel mindig lemostam őket és más színűt festettem :D .Elég lassan szárad. 6,5/10 pont .

Körömnyomda :Először megörültem ,hogy milyen jó lesz meg minden ,de aztán mégse.Ebbe is bele kell jönni,megtanulni hogy is kell.Nem vettem hozzá való lakkot(majd talán legközelebb:( ) így elég nehéz volt .Célszerű sűrű lakkal nekikezdeni.Nekem gyorsan kellett csinálni mert amikor lassan csináltam már a nyomdára se ment rá :( . Sokat kell próbálkozni és jó lesz ,ha van ilyenetek és nem tudjátok hogy hogy kell ne adjátok fel ,sikerülni fog !
Rose nail 127-es árnyalat
Nem találtam rose nail lakk 900as árnyalatát ,de ennek a lakknak a színe hasonlít rá a legjobban :)
Avon nailwear pro+ decadence :)
Essence studia nails töredezés elleni védőlakk(Y)
Körömnyomda sablon (be creative )
Körömnyomda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése